https://www.high-endrolex.com/20

https://www.high-endrolex.com/20

PROJEKTY UE | Producent systemów osłonowych okien, żaluzje fasadowe, doradztwo i montaż - Sierant Sp.z.o.o. Sp.K.

W roku 2023 firma Sierant zrealizowała projekt pn. „Wdrożenie do produkcji żaluzji  fasadowej z innowacyjną skrzynką górną w systemie MKS do samodzielnego montażu o polepszonych właściwościach termicznych”


Nr projektu: RPLD.02.03.01-10-0198/23 
Wartość ogółem projektu: 1.242.300,00 PLN
Wartość dofinansowania: 740.619,00 PLN


Efektem projektu jest wdrożenie do praktyki gospodarczej żaluzji fasadowej z innowacyjną skrzynką górną o ułatwionym montażu, z dodatkową warstwą izolacyjną ALUTHERMO QUATTRO. Zaimplementowana w działalności Sieranta innowacja produktowa jest wynikiem przeprowadzonych prac B+R, których celem było stworzenie żaluzji fasadowej w skrzynce samonośnej MKS do łatwego, samodzielnego montażu, której parametry izolacyjne nie mają odpowiednika na rynku światowym.

Projekt składał się z dwóch zadań
1. Zakup walcarki do profili żaluzji fasadowej
2. Zakup oprogramowania wspomagającego sprzedaż żaluzji fasadowej z kanale internetowym

Grupą docelową, dla której powstała wdrożona innowacja produktowa jest budownictwo mieszkalne (w tym segment domów pasywnych i energooszczędnych) w Polsce i Europie korzystające z żaluzji fasadowych w formule DIY, jak i tradycyjnej (montaż za pośrednictwem specjalistów).




 




W latach 2021-2022 firma SIERANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA realizuje projekt pn. „Wzrost rozpoznawalności marki Sierant na rynku międzynarodowym”.


Przedmiotem projektu jest uczestnictwo firmy Sierant w 8 misjach wyjazdowych na rynki europejskie, w tym na rynek perspektywiczny.
Głównym celem projektu jest promocja linii systemów osłonowych (żaluzje wewnętrzne, żaluzje fasadowe, rolety moskitiery) z logo Sierant dedykowanych dla sektora budowlanego.

Najważniejszymi rezultatami planowanym do osiągnięcia w wyniku realizacji projektu są:
- wzrost sprzedaży eksportowej;
- umocnienie pozycji na rynku niemieckim, francuskim i holenderskim;
- zaistnienie marki na rynku serbskim;
- promocja Marki Polskiej Gospodarki jako działanie ułatwiające całej branży budowlanej wzrost
rozpoznawalności na rynkach międzynarodowych.

Wartość projektu: 63.700,00 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 38.220,00 zł





Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
9 + 3 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
9 + 3 =

https://www.high-endrolex.com/20